Wójt Gminy Miedźno Ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze podinspektora w Referacie Gospodarki Komunalnej – umowa na czas zastępstwa
I. Wymagania obowiązkowe:
- obywatelstwo polskie;
- wykształcenie wyższe,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku;
- nieposzlakowana opinia.
II. Wymagania dodatkowe:
- gotowość do podjęcia pracy od 1 grudnia 2024 r.;
- znajomość przepisów ustaw i rozporządzeń o:
- samorządzie gminnym,
- pracownikach samorządowych,
- dostępie do informacji publicznej,
- ochronie danych osobowych,
- zamówieniach publicznych,
- kodeks postępowania administracyjnego,
- instrukcja kancelaryjna,
- działalności pożytku publicznego i o wolontariacie,
- zasadach prowadzenia polityki rozwoju;
3. znajomość przepisów prawa dotyczących pozyskiwania środków zewnętrznych, w tym z UE;
4. umiejętność przygotowywania dokumentacji aplikacyjnej;
5. umiejętność obsługi komputera, w szczególności programów MS Office
6. umiejętność analitycznego myślenia, zdolność do pracy pod presją czasu, kreatywność, łatwość
nawiązywania kontaktów, umiejętność selekcji informacji, umiejętność pracy w zespole, zdolność
szybkiego uczenia się, odporność na stres, obowiązkowość, rzetelność.
III. Zakres wykonywanych zadań:
- przygotowywanie i opracowywanie wniosków i projektów na inwestycje finansowane z funduszy zewnętrznych oraz ich koordynowanie;
- sporządzanie wniosków i realizacja programów dla jednostek organizacyjnych Gminy;
- prowadzenie dokumentacji dotyczącej pozyskiwania funduszy od dnia złożenia wniosku o rozliczenia zadania;
- pozyskiwanie informacji o konkursach i funduszach pomocowych na inwestycje z Unii Europejskiej i innych źródeł zewnętrznych;
- monitorowanie terminów związanych z procedurą przygotowania oraz składania wniosków o środki finansowe;
- opracowywanie sprawozdań, wniosków o płatność i innych dokumentów niezbędnych do prawidłowej realizacji projektu;
- inicjowanie i koordynowanie działań związanych z pozyskiwaniem funduszy w celu maksymalnego wykorzystania przez gminę pozabudżetowych środków finansowych;
- udzielanie informacji organizacjom pozarządowym o możliwościach pozyskiwania środków pomocowych;
- przeprowadzanie konkursów i rozliczanie dotacji przekazywanych z budżetu Gminy w oparciu o ustawę o działalności pożytku publicznego i wolontariacie;
- opracowanie programu współpracy z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art. 3 pkt 2a Ustawy o działalności pożytku publicznego i wolontariacie ;
- sporządzanie sprawozdania z realizacji programu współpracy z organizacjami pozarządowymi za poprzedni rok;
- współpraca ze stowarzyszeniami, fundacjami, organizacjami pozarządowymi oraz innymi organizacjami o charakterze społeczno-gospodarczym;
- prowadzenie dokumentacji związanej z realizacją powierzonych zadań zgodnie z instrukcją kancelaryjną i jednolitym rzeczowym wykazem akt;
- stosowanie zasad dotyczących wewnętrznego obiegu akt;
- przygotowywanie i przekazywanie dokumentacji do archiwum.
IV. Warunki pracy na stanowisku:
- pełny etat;
- miesięczne wynagrodzenie zasadnicze – 4300 zł brutto + dodatek stażowy (maksymalnie 20% wynagrodzenia zasadniczego), po okresie próbnym możliwość podniesienia wynagrodzenia zasadniczego;
- po okresie próbnym (3 miesiące), możliwość przedłużenia zatrudnienia zgodnie z przepisami prawa pracy;
- praca w budynku Urzędu Gminy Miedźno z wykorzystaniem komputera i innych urządzeń biurowych, biuro położone na II piętrze budynku.
V. Informacja o wielkości wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia jest wyższy niż 6 %.
VI. Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys (CV);
- list motywacyjny;
- skan lub kopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów);
- skany lub kopie dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach;
- Kwestionariusz osobowy;
- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, o korzystaniu z pełni praw publicznych, o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na ww. stanowisku;
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy.
VII. Informacja o miejscu, terminie i sposobie składania ofert:
Wymagane dokumenty można składać na adres e-mail: ug@miedzno.pl, za pomocą elektronicznej skrzynki podawczej na platformie SEKAP (www.sekap.pl) lub ePUAP (www.epuap.gov.pl), pocztą lub bezpośrednio w Biurze Podawczym Urzędu Gminy Miedźno: 42-120 Miedźno, ul. Ułańska 25, z dopiskiem „Oferta pracy na stanowisko podinspektora w Referacie Gospodarki Komunalnej – umowa na czas zastępstwa”, wraz z podaniem danych adresowych kandydata, w terminie do dnia 22 listopada 2024 r.;
Dokumenty, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu dokumentów do Urzędu Gminy Miedźno).
VIII. Informacja o wynikach naboru i sposobie ich publikacji:
Osoby, które złożą ofertę na ww. stanowisko pracy powiadomione zostaną o zakwalifikowaniu bądź nie do procedury konkursowej. Kandydaci zakwalifikowani do konkursu zostaną poinformowani o jego terminie oraz o szczegółach procedury konkursowej.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej BIP Urzędu Gminy Miedźno, na stronie internetowej gminy oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Miedźno.