WÓJT GMINY MIEDŹNO OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE SAMODZIELNEGO REFERENTA W REFERACIE ORGANIZACYJNYM
I. Wymagania obowiązkowe:
- obywatelstwo polskie;
- wykształcenie wyższe lub średnie informatyczne
- znajomość budowy , obsługi , konserwacji komputerów klasy PC, umiejętność samodzielnej diagnozy i naprawy uszkodzeń sprzętu komputerowego,
- dobra znajomość budowy i zarządzania sieciami komputerowymi,
- dobra znajomość oprogramowania narzędziowego oraz systemów operacyjnych
- biegła znajomość posługiwania się aplikacjami biurowymi MS Office
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku;
- nieposzlakowana opinia.
II. Wymagania dodatkowe:
- gotowość do podjęcia pracy od 1 stycznia 2025 r.;
- znajomość przepisów ustaw i rozporządzeń o:
- samorządzie gminnym,
- pracownikach samorządowych,
- dostępie do informacji publicznej,
- ochronie danych osobowych,
- zamówieniach publicznych,
- kodeks postępowania administracyjnego,
- instrukcja kancelaryjna,
- informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne,
- znajomość zasad zabezpieczeń baz danych i infrastruktury technicznej,
- znajomość zagadnień z zakresu administracji publicznej (podpis elektroniczny, elektroniczne zarzadzanie dokumentacją, e- PUAP itd.),
- posiadanie wiedzy i umiejętności zapewniającej obsługę informatyczną i utrzymanie ciągłości pracy stanowisk pracy wyposażonych w komputery, doświadczenie
i umiejętność administrowania serwerami oraz sieciami opartymi na serwerach - umiejętność analitycznego myślenia, zdolność do pracy pod presją czasu, kreatywność, łatwość nawiązywania kontaktów, umiejętność selekcji informacji, umiejętność pracy w zespole, zdolność szybkiego uczenia się i chęć poznawania nowych technologii IT, odporność na stres, obowiązkowość, rzetelność.
III. Zakres wykonywanych zadań:
- pełnienie funkcji administratora bezpieczeństwa informacji w rozumieniu ustawy o ochronie danych osobowych,
- pełnienie funkcji Administratora Sieci Informatycznych,
- udzielanie instruktażu pracownikom urzędu i jednostek organizacyjnych w zakresie obsługi komputerów i programów,
- nadzór nad umowami zawieranymi z firmami zewnętrznymi w zakresie działań informatycznych prowadzonych przez urząd a także udział w realizacji projektów poprawiających cyfryzację i cyberbezpieczeństwo urzędu,
- nadawanie uprawnień dla użytkowników do systemów informatycznych, zakładanie i konfiguracja kont e-mail,
- prowadzenie obsługi informatycznej i transmisji Rady Gminy Miedźno,
- prowadzenie ewidencji osób posiadających upoważnienia do przetwarzania danych osobowych, współpraca z IODO.
- pełnienie funkcji Lokalnego Administratora Systemu Źródło,
- planowanie rozwoju systemów informatycznych i techniki biurowej Urzędu Gminy,
- koordynacja wdrożeń nowych generacji urządzeń bazy komputerowej oraz oprogramowania,
- prowadzenie oraz zapewnienie kompleksowego serwisu napraw, oraz konserwacji urządzeń systemów informatycznych, urządzeń techniki biurowej i łączności,
- instalacja programów i nadzór nad ich prawidłowym działaniem,
- skuteczne zabezpieczenie baz i ich oprogramowania,
- prowadzenie ewidencji sprzętu komputerowego i oprogramowania,
- szkolenie pracowników w zakresie wdrażania sprzętu i oprogramowania komputerowego,
- zapewnienie bezpieczeństwa danych zawartych w komputerowych zbiorach danych Urzędu zgodnie z obowiązującymi przepisami i regulacjami wewnętrznymi przyjętymi w Urzędzie oraz współpraca w tym zakresie z Administratorem Bezpieczeństwa Informacji.
- wdrożenie i koordynowanie spraw z zakresu publikacji urzędowego serwisu internetowego Biuletynu Informacji Publicznej,
- prowadzenie strony internetowej Urzędu Gminy Miedźno oraz oficjalnego fanpage’u na Facebook,
- publikacja materiałów otrzymanych z poszczególnych stanowisk pracy i gminnych jednostek organizacyjnych,
- zamieszczanie uchwał Rady Gminy, interpelacji i zapytań Radnych oraz zarządzeń Wójta Gminy, ogłoszeń, informacji i innych w BIP, a także na stronie internetowej Urzędu Gminy,
- prowadzenie rejestru loginów i haseł dostępu do kont administratora programów i aplikacji Urzędu Gminy,
- usuwanie problemów programowych i sprzętowych związanych z pracą na stanowiskach komputerowych,
- prowadzenie ewidencji sprzętu komputerowego oraz programów i systemów komputerowych,
- rejestrowanie i przechowywanie wszelkiej dokumentacji dotyczącej sprzętu komputerowego, oprogramowania i licencji,
- nadzór nad funkcjonowaniem elektronicznego systemu obiegu dokumentów FINN,
- współudział z Inspektorem Ochrony Danych w zakresie zabezpieczeń informatycznych w zakresie ochrony danych osobowych, w tym aktualizacji dokumentacji w tym zakresie,
- pomoc w przygotowaniu dokumentacji przetargowej i uczestnictwo w postępowaniach przetargowych/zapytaniach związanych z zagadnieniami informatycznymi,
- nadzór techniczny nad tworzeniem, aktów prawa miejscowego z wykorzystaniem programu LEGISLATOR,
- pełnienie funkcji gminnego koordynatora do spraw informatyki w Gminie Miedźno w przeprowadzanych wyborach,
- informatyzacja zadań realizowanych w Urzędzie, administrowanie elektronicznym systemem obiegu dokumentów w tym integracja z e-PUAP, e-Doręczeniami,
- przechowywanie akt i stosowanie obowiązującego jednolitego rzeczowego wykazu akt,
- stosowanie zasad dotyczących wewnętrznego obiegu akt.
IV. Warunki pracy na stanowisku:
- pełny etat;
- miesięczne wynagrodzenie zasadnicze – 5400,00 zł brutto + dodatek stażowy (maksymalnie 20% wynagrodzenia zasadniczego), po okresie próbnym możliwość podniesienia wynagrodzenia zasadniczego;
- po okresie próbnym (3 miesiące), możliwość przedłużenia zatrudnienia zgodnie z przepisami prawa pracy;
- praca w budynku Urzędu Gminy Miedźno z wykorzystaniem komputera i innych urządzeń biurowych, biuro położone na II piętrze budynku.
V. Informacja o wielkości wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia jest wyższy niż 6 %.
VI. Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys (CV);
- list motywacyjny;
- skan lub kopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów);
- dokumenty poświadczające dotychczasowy staż pracy;
- skany lub kopie dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach;
- kwestionariusz osobowy;
- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, o korzystaniu z pełni praw publicznych, o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na ww. stanowisku oraz o posiadaniu obywatelstwa polskiego.
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy.
VII. Informacja o miejscu, terminie i sposobie składania ofert:
Wymagane dokumenty można składać na adres e-mail: ug@miedzno.pl, za pomocą elektronicznej skrzynki podawczej na platformie SEKAP (www.sekap.pl) lub ePUAP (www.epuap.gov.pl), pocztą lub bezpośrednio w Biurze Podawczym Urzędu Gminy Miedźno: 42-120 Miedźno, ul. Ułańska 25, z dopiskiem „Oferta pracy na stanowisko samodzielnego referenta w Referacie Organizacyjnym” wraz z podaniem danych adresowych kandydata, w terminie do dnia 13 grudnia 2024 r.;
Dokumenty, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu dokumentów do Urzędu Gminy Miedźno).
VIII. Informacja o wynikach naboru i sposobie ich publikacji:
Osoby, które złożą ofertę na ww. stanowisko pracy powiadomione zostaną o zakwalifikowaniu bądź nie do procedury konkursowej. Kandydaci zakwalifikowani do konkursu zostaną poinformowani o jego terminie oraz o szczegółach procedury konkursowej.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej BIP Urzędu Gminy Miedźno, na stronie internetowej gminy oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Miedźno.
Miedźno, dnia 28 listopada 2024 r.